Missie & Visie

 

 

 

 In een wereld die zich kenmerkt door schaalvergroting, klimaatveranderingen, global branding en nieuwe machtsverhoudingen worden groenten en fruit naar smaak, duurzaamheid en veiligheid, op basis van vertrouwen, on- en off line gekocht.

Verschuivingen in productie en vraag, hogere eisen aan het product, de noodzaak tot differentiatie en toenemende business risico’s zorgen ervoor dat de verkrijgbaarheid onder druk staat.

Met ons sterke merk en AGF Ketenkennis is MedGreen de regisseur en leverancier voor de toekomstige marktbeslisser.

MedGreen heeft de ambitie om samen met onze producenten de supply chain manager te worden voor Retailers, (inter)nationale Foodservice bedrijven en andere belangrijke B2B afzetpartijen voor groente en fruit wereldwijd.

Onze organisatie stelt de marktbehoefte centraal middels een gedifferentieerd aanbod en service op niveau. Dit doen we door samenwerking met ketenspecialisten, waarin de regie van het proces belangrijker is dan het eigendom hiervan.

Ons merk is een onderscheidend jaarrond concept, in uitstraling, verkrijgbaarheid en kwaliteitsgarantie.

 

Kernwaarden

Respect – Respect voor alle partijen in de wereld. Beleven wat anderen drijft. Het ontstaan ervaren. Resultaten zien. De schoonheid van de schil. Het zachte innerlijk. Individuele kracht. Geschat op waarde. In een gezamenlijk nagestreefd doel.

Kwaliteit – Kwaliteit in fruitkeuze en productbehandeling. Proeven van het beste. Tonen wat kan. Wat moet. In een intense beleving. Trots op zoek naar de hoogste dimensie. De ultieme, niet te overtreffen standaard.

Passie – Passie voor product, mens en wereldwijde handel. De wereld veroveren. Met hart en ziel. Bevlogen opkomen voor je zaak. In alle hartstocht je liefde bekennen. Meeslepend en oprecht.

Toewijding – Toewijding aan het succes van handel en onderneming. Volledig betrokken. In bevlogen geestdrift. Gericht op succes. Gedreven om uit te stijgen boven de kleurloze massa. Naar de plek op de hoogste top van ambitie.

Transparantie – Duidelijk in samenwerking, informatie en integriteit. Duidelijke lijnen. Neergelegd in heldere contouren. Geloof in elke partij. Van begin tot einde. Binnen individuele relaties en overkoepelende processen. De tere schoonheid van vertrouwen.